AktauPengubahsuaian pengubah kuasaModel perniagaan

  • masa pelepasan:2023-12-19 10:29:03
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:310
  • Penerangan pantas:

    Aktau,Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur

Kandungan artikel

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

AktauKehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik,AktauJadual parameter penukar tenggelam minyak, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

LevocaTerlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi,AktauPengubah kuasa 50, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.


AktauPengubahsuaian pengubah kuasaModel perniagaan



& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Sebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.

Operasi pengubah tenggelam minyak

Test methodPenukar jenis kering

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:


AktauPengubahsuaian pengubah kuasaModel perniagaan



After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal and the transformer will turn to all normal operation.

StatistikIa juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek,AktauApa perlindungan pengubah minyak yang ditenggelamkan, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Segel kebocoran minyak

AktauSelepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, penukar mesti ditempatkan selama jam

AktauMaklumat produk lain
  • WazeJenis bergerak hidraulik paksi naikPendekatan pelaburan ekonomi

    WazeJenis bergerak hidraulik paksi naikPendekatan pelaburan ekonomi

  • WazePlatform mengangkat tali aluminumSumbangan luar biasa dalam industri pengangkatan

    WazePlatform mengangkat tali aluminumSumbangan luar biasa dalam industri pengangkatan

  • WazeLif rumah tangga kecil 3 tingkatPermintaan pelaburan infrastruktur yang besar

    WazeLif rumah tangga kecil 3 tingkatPermintaan pelaburan infrastruktur yang besar

  • NanchangBerapa banyak pengubah kotakLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan dengan baik dalam

    NanchangBerapa banyak pengubah kotakLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan dengan baik dalam

  • MerangkulPlatform angkat hidraulikHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan penyelenggaraan

    MerangkulPlatform angkat hidraulikHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan penyelenggaraan

  • MerangkulJembatan naik hidraulikKeperluan rancangan kualiti produk

    MerangkulJembatan naik hidraulikKeperluan rancangan kualiti produk

  • MentougouJenis bergerak jembatan naik hidraulikApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim

    MentougouJenis bergerak jembatan naik hidraulikApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim

  • MentougouPlatform mengangkat topi bergerak sendiriKaedah penting untuk mencegah atau melambatkan pem

    MentougouPlatform mengangkat topi bergerak sendiriKaedah penting untuk mencegah atau melambatkan pem

  • segera:Peringatan: Maklumat AktauPengubahsuaian pengubah kuasaModel perniagaan memberi anda AktauPengubahsuaian pengubah kuasaModel perniagaan oleh syarikat kami, perkhidmatan AktauPengubahsuaian pengubah kuasaModel perniagaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AktauPengubahsuaian pengubah kuasaModel perniagaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AktauPengubahsuaian pengubah kuasaModel perniagaan. AktauPengubahsuaian pengubah kuasaModel perniagaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AktauPengubahsuaian pengubah kuasaModel perniagaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!